søndag den 25. september 2016

Giveaway: De heldige vindere

For efterhånden to uger siden sluttede min giveaway, hvor I havde muligheden for at vinde Ondvinter, som er første bind i Anders Björkelids fantasyserie Fortællingen om blodet, og jeg har endnu ikke fået løftet sløret for, hvem der er de heldige vindere - men her kommer de (mumler noget om bedre sent end aldrig ...) ;-)

Jeg har givet jer der deltog et nummer ...


Derefter ladet random.org finde de to heldige, som kan smække benene op med en kop kaffe/te/kakao og en ny bog her i efteråret. 

Random.org har valgt, at det skal være ... trommehvirvel!

Dermed et stort tillykke til 
  1. Trolderier
  2. Nanna Svane
I har begge to modtaget en mail, så når I har sendt mig jeres adresser, så får jeg pakket bøgerne og sendt dem afsted til jer - rigtig god fornøjelse med dem! 





























Tusind tak til jer der deltog - og selvfølgelig til forlaget Ulven og Uglen for at gøre det muligt at forkæle jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ville blive så glad for en lille kommentar fra dig ;-)