onsdag den 8. januar 2014

Godt nytår - også selvom jeg er bagud ;-)


Så nåede vi punktet hvor 2013 blev til 2014 (ja ja, jeg ved godt, at jeg er lidt bagud, men 2014 er stadig kun en uge gammel). Det har på mange måder været et vildt år - i hvert fald er der sket mange ting. Det betød (desværre) også, at jeg ikke fik læst så mange bøger, som kunne have ønsket mig. 

Til gengæld blev 2013 et år hvor jeg fik tilbudt flere bøger til anmeldelse end nogensinde før. Faktisk så mange at indimellem har måttet takke nej, fordi jeg ikke har haft timer nok i døgnet. I skal alle sammen have mange tak for de bøger jeg faktisk har modtaget og læst, men også tak til jer, som jeg desværre måtte takke nej til.
Derudover har jeg opdaget at mails fra nogle, der har tilbudt mig anmeldereksemplarer af jeres bog er havnet i mine spammails, så hvis nogen har sendt mig en mail uden at få svar, er det sandsynligvis fordi jeres mail er havnet i spam. Det beklager jeg meget, det faktisk ikke fordi jeg er ubehøvlet og ikke gider svare jer ;-) I er velkommen til at forsøge igen, og så vil jeg prøve at holde bedre øje med, hvad der bliver sorteret fra som spam.

Ellers håber jeg, at I alle sammen havde en skøn jul og et rigtig godt nytår. Jeg håber på at finde mere tid til bloggen i år, omend det nok ikke bliver meget, men de gode intentioner er der ;-)

2 kommentarer:

  1. Rigtig godt (forsinket) nytår. Må det kommende år blive helt fantastisk og fyldt med gode bøger :)

    SvarSlet

Jeg ville blive så glad for en lille kommentar fra dig ;-)